راهنمای کاربری
کاربر بعد از ورود به سامانه، منو " استرداد وجه " را انتخاب مینماید.
بعد از انتخاب گزینه " استرداد وجه " اطلاعات زیر توسط کاربر وارد میگردد. نکته قابل توجه این است که بایستی شماره تلفن همراه سرگروه وارد گردد. در این فرآیند دو حالت وجود دارد:
اگر فرد جزء منصرفین نباشد و اطلاعات خود را وارد نماید، پس از انتخاب گزینه "ارسال کد" پیغام " اطلاعات ارسالی برای استرداد وجه معتبر نمیباشد " به فرد نمایش داده میشود.
اگر فرد جزء منصرفین باشد و اطلاعات خود را وارد نماید، پس از انتخاب گزینه "ارسال کد" بایستی کد ارسال شده برای شماره تلفن همراه سرگروه را دریافت نموده و در کادر " کد تایید" قرار دهد. کد تایید با پیامک به شماره همراه سرگروه ارسال میگردد.
در صورتی که " کد تایید " اشتباه وارد شود، پیغام زیر نمایش داده می شود.
کاربر بعد از وارد کردن کد تایید وارد صفحه مشاهده اطلاعات و انتخاب شماره حساب یا وارد کردن شماره شبا میشود. در صورتی که فرد دارای حساب بانک ملی باشد ، لیست حسابهای بانک ملی فرد نشان داده میشود و کاربر یکی از آنها را برای استرداد وجه انتخاب مینماید.
در صورتی که فرد دارای حساب بانک ملی نباشد ، بایستی شماره شبا مربوط به حسابی که میخواهد استرداد وجه به آن واریز گردد را با فرمت IR وارد نماید. با انتخاب دکمه "ثبت" در صورتی که شماره شبا وارد شده متعلق به فرد نباشد پیغام "شماره شبا وارد شده متعلق به زائر نمی باشد" نمایش داده میشود.
بعد از انتخاب دکمه "ثبت" در صورتی که شماره شبا متعلق به فرد باشد و فرمت آن رعایت شده باشد، پیغام زیر نمایش داده میشود.
بعد از انتخاب گزینه تایید، پیغام دریافت شماره حساب/شبا متقاضی نمایش داده میشود.
کاربر بعد از انجام مراحل فوق برای پیگیری پرداخت وجه مجدد وارد سامانه شده و گزینه استرداد وجه را انتخاب نموده و در صورتی که پرداخت انجام شده باشد، بایستی صفحه زیر را مشاهده نماید.